გაკვეთილის გეგმა.
მასწავლებელი : შორენა მღებრიშვილი პ/ნ
12001003649
საგანი:
ქართული
,როგორც
მეორე
ენა.
სწავლების საფეხური /კლასი:I საფეხური. IIკლასი.
მოსწავლეთა რაოდენობა:18
გაკვეთილის თემა:წელიწადიდ დროები.
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის წაკითხვას,გაგებას,გააზრებას.მოსწავლეები გამოთქვამენ საკუთარ აზრს.
#
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ.)
|
1.
|
კლასის ორგანიზება.
|
ფორუმი
|
2წთ.
|
||
2.
|
მასწავლებელი კითხვების დასმით ახდენს წინარე ცოდნის შემოწმებას.
ჩამოთვალე წელიწადის დროები; წელიწადის რომელი დრო მოდის შემოდგომის შემდეგ? წელიწადის რომელი დრო გიყვართ?
|
გონებრივი იერიში;კითხვა პასუხი.
|
ფორუმი;ინდივიდუალური.
|
დაფა;
ცარცი;
ჩხირები.
|
5წთ.
|
3.
|
მასწავლებელი ურიგებს ოთხ ფერად სურათს და ეკითხება:რომელი დროა ნახატზე გამოსახული...
|
გაგება-გააზრება-
მსჟელობა,
|
ფორუმი.
|
ფერადი ნახატები.
|
6წთ.
|
4.
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს უჩვენებს სლაიდშოუს,აკეთებს პრეზენტაციას.
|
პრეზენტაციის უნარის გამომუშავება.
|
ფორუმი.
|
სლაიდები
|
6წთ.
|
5.
|
მასწავლებელი დაფაზე წერს საკვანცო სიტყვებს და განმარტავენ ერთობლივად.
|
ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობა.
|
ფორუმი
|
დაფა;
ცარცი;
ახალი სიტყვები.
|
3წთ.
|
.6
|
მასწავლებელი
პაუზებით კითხულობს ტექსტს
სლაიდშოუს თანხლებით,შემდეგ კითხულობენ მოსწავლეები
ინდივიდუალურად,ჟგუფურად.
|
პაუზებით
კითხვა.
|
ჟგუფური,ინდივიდუალური.
|
ფურცელი,სლაიდები,ბუკი.
|
8წთ.
|
7
8
9
|
მასწავლებელი
სვამს გაგებაზე ორიენტირებულ შეკითხვებს დააცლევს ჟგუფურ სამუშაოს.
მასწავლებელი
აჯამებსგაკვეთილს;აფასებს მოსწავლეებს.
მასწავლებელი
აძლევს საშინაო დავალებას,აიჩიონ და დახატონ წელიწადის ის დრო,
რომელიც
უყვართ.
|
კითხვა-პასუხი.
კონსტრუქციული
უკუკავშირი.
|
ინდივიდუალური,ჟგუფური.
ინდივიდუალური;
ჯგუფური.
ინდივიდუალური.
|
აქტივობის
ბარათები;ტექსტი.
შეფასების
სქემა.
ფურცელი
;ფერადი ფანქრები
|
11წთ
2წთ.
2წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები :
ქ.მ
II.6.მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად გადმოცემა. მოსწავლე ცდილობს
სიყყვების, გამოთქმების დამოუკიდებლად ამოცნობას ნაცნობ ,ფორმალურ თუ არაფორმალურ ელემენტებზე დაყრდნობით.
ქ.მ.
II. .10.მოსწავლეს შეუძლია
კითხვების დახმარებით სურათის აღწერა.
ქ.მ.
II. .14.მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სტრატეგიების გამოყენება.
ილუსთრაციებზე დაყრდნობითგამოთქვამს ვარაუდებს ტექსტის სინაარსის შესახებ.
2018წლის 20 ოქტომბერიდან 11ნოემბრის ჩათვლით გავიარეთ ტრენინგი-საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში.ვისწავლეთ გაკვეთილის პრეზენტაცია,დაგეგმვა,შეფასება.ბლოგის შექმნა.ძალიან ნაყოფიერი ტრენინგი იყო.
ReplyDelete