სასწავლო პროექტის გეგმა



                       სასწავლო პროექტის გეგმა

1.პროექტის სახელწოდება:  ლიტერატურული საღამო: ილია ჭავჭავაძის შემოქმედება.
2.პროექტის მთავარი იდეა თემა 1-2 წინადადებით: ილია ჭავჭავაძის ვრცელი ბიოგრაფიის გაცნობა/შესწავლა. ილია  ჭავჭავაძეს  ბლოგის  შექმნა.
3.პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებმა მეტი უნდა იცოდნენ ამ გენიალური მწერლის შესახებ. საინტერესოა ილიას მუშაობა წერა-კითხვის გამავრცელებელ საზოგადოებაში.
4.პროექტის მიზანი: ილია ჭავჭავაძის ბიოგრაფიის ნაკლებად ცნობილი ინფორმაციის მოძიება: ექსკურსია ყვარელში. მის სახლ-მუზეუმში.   ილია ჭავჭავაძის ბრძნული გამონათქვამების მოძიება; დიდი მწერლების გამონათქვამების მოძიება ილია ჭავჭავაძის და მისი შემოქმედების შესახებ. მოძიებული  მასალით მისი ვებ-გვერდის (ბლოგის ) შექმნა.    
5.მონაწილეთა ასაკი: 13-14წელი
6.ვადები ხანგრძლივობა:1 თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები ,რა  შეიძლება  შეიქმნას: ბავშვები გაეცნობიან  და
შეიყვარებენ ამ დიდ მწერალს და მის შემოქმედებას. მოსწავლეებმა შესაძლოა გააკეთონ ალბომი ,ბლოგი ,ჩანახატი ,ესეები: მათ გამოუმუშავდებათ ლიტერატურაზე მუშაობის , მასალის კომპიუტერულად  დამუშავების ,ჯგუფურად მუშაობის უნარ-ჩვევა: უკეთ გაეცნობიან საკუთრი ქვეყნის კულტურულ მემკვიდრეობას.
8.პროექტისათვის საჭირო რესურსები:  დამხმარე ლიტერატურა: ბიბლიოთეკა, კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი.
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეებს დავყოფთ ჯგუფებად. თითოეულ ჯგუფს ეძლევა ინდივიდუალური დავალება. 1.მწერალზე არსებული ლექსების შეგროვება.2.ექსკურსიიდან მიღებული შთაბეჭდილებების დამუშავება. ლიტერატურული საღამოს    ჩატარებისათვის   გეგმის  მომზადება.’ბლოგის დამუშავება.
10.საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ლიტერატურაში განუვითარებს ძირითად საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევებს. წერას, კითხვას, მოსმენას, საუბარს .გაიღრმავებენ ცოდნას ხელოვნებაში ,ისტ-ის ტექნოლოგიებში-ინტერნეტიდან მასალის მოძიება ,დამუშავებით ,პრეზენტაციების შექმნით ვებ გალერეაში სურათების ატვირთვით.
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი):შორენა  მღებრიშვილი
12ხელმძღვანელის ელ-.ფოსტა: Shorenamghebrishvili@gmail.com

13.პროექტის ვებ -გვერდი/ბლოგი: https://shorenamghebrishvili.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment